Osiągnięcia i
To miejsce, żebym mógł pochwalić się kilkoma rzeczami, z których jestem serio dumny. Są to rankingi, wyróżnienia, ale także np. prelekcje, konferencje czy wykładanie na uczelniach wyższych. Więcej przeczytasz poniżej.
Osobowości marketingu
Bardzo miło jest, kiedy praca wykonywana na co dzień, działania edukacyjne, które się prowadzi w branży marketingowej, są doceniane i zauważane. I okazuje się, mimo wszystko, że wcale nie przez tak małą społeczność w internecie i mediach społecznościowych.
Wyróżnionienie na liście Forbes Woman i SEXEDPL
Tuż obok takich osób jak Barbara Nowacka, Kamil Błoch i Grupa Performatywna Chłopaki, Mateusz Sulwiński, Kacper Potępski, Paweł Ziemba, Marta Frej, Agata Loewe czy Michał Pozdał.
Tym bardziej miło, bo za wybór osób laureackich dpowiedzialni byli, m.in. Anja Rubik (założycielka i prezeska zarządu Fundacji SEXEDPL), Aleksandra Karasińska (redaktorka naczelna „Forbes Women”), Adam Bodnar (minister sprawiedliwości, były rzecznik praw obywatelskich i mój autorytet), Sylwia Gregorczyk-Abram (adwokatka i obrończyni praw człowieka), Zuzanna Karcz (współtwórczyni Domu Spokojnej Młodości) czy Przemek Staroń (edukator).
Nowy Marketing i lista topowych polskich specjalistów_ek od marketingu
No a po drugie... Nowy Marketing rekomenduje także do subowania mój biuletyn o LinkedIn tuż obok biuletynów Jacek Kotarbiński, Michal Sadowski czy Greg Albrecht.
Nominacje do nagród KTR
Kampania realizowana przez agencję Feeders oraz Warsaw Witches, a współkoordynowana marketingowo, reklamowo i logistycznie z ramienia Stowarzyszenia Voces Gaudii - m.n. przeze mnie została nominowa w konkursie KTR w 3 kategoriach: Craft - Video - Casting, Communication (społeczne) Online, Communication (społeczne) Creative Strategy.
Jurorowanie na Camera Image
Ale wiecie co? Nie powiem. Mógłbym się do tego przyzwyczaić! I w 2021 roku miałem zaszczyt jako #ZnanyEkspert być jurorem w tym własnie konkursie, oceniając m.in. najlepsze spoty reklamowe związane z funduszami europejskimi.
Eskcytujące było być nie tylko widzem na swoim ulubionym festiwalu filmowym, ale osobą jurorską i ekspercką, a także szkolić osoby uczestniczące w konkursie z wykorzystania LinkedIn w branży reklamowej, filmowej, dla osób artystycznych i urzędniczych.