Osiągnięcia i wyróżnienia

Nagrody
Wyróżnienia

Osiągnięcia i

Ciężko jest się chwalić sukcesami, ale jak mówiła moja śp. Babcia Krysia: “Jak sam się nie pochwalisz, nikt tego za Ciebie nie zrobi i nikt się nie dowie, co zrobiłeś”. Miała też inne trafne i ciekawe powiedzonka życiowe, ale to nie czas i miejsca, aby o nich opowiadać.

To miejsce, żebym mógł pochwalić się kilkoma rzeczami, z których jestem serio dumny. Są to rankingi, wyróżnienia, ale także np. prelekcje, konferencje czy wykładanie na uczelniach wyższych. Więcej przeczytasz poniżej.

Osobowości marketingu

Od 8 lat, a od 4 lat w rankingu agencji Widoczni jestem uznwany za jedną ze 100 osobowości polskiego marketingu. Nie będę się krygował, że ranking pod ego i że podchodzę do niego z dystansem.

Bardzo miło jest, kiedy praca wykonywana na co dzień, działania edukacyjne, które się prowadzi w branży marketingowej, są doceniane i zauważane. I okazuje się, mimo wszystko, że wcale nie przez tak małą społeczność w internecie i mediach społecznościowych.

Wyróżnionienie na liście Forbes Woman i SEXEDPL

Myślałem, że jeśli znajdę się w jakimś Forbesowym zestawieniu czy rankingu to będzie to zestawienie biznesowe, marketingowe lub social mediowe. Bo wiecie, dane było mi już wybierać osoby i zasiadać w różnorakich Kapitułach i Jury (także tych filmowych, teatralnych a ostatnio nawet muzycznych, sic!), ale jakoś nieczęsto bywam nagradzany. A już zwłaszcza w tematach aktywistycznych. A tutaj niespodzianka! Znalazłem się na liście 100 osób, które działają na rzecz rzetelnej edukacji seksualnej, przełamują tematy tabu czy walczą ze stygmatyzacją. Liście, którą przygotowała fundacja SEXEDPL razem z Forbes Women Polska.

Tuż obok takich osób jak Barbara Nowacka, Kamil Błoch i Grupa Performatywna Chłopaki, Mateusz Sulwiński, Kacper Potępski, Paweł Ziemba, Marta Frej, Agata Loewe czy Michał Pozdał.

Tym bardziej miło, bo za wybór osób laureackich dpowiedzialni byli, m.in. Anja Rubik (założycielka i prezeska zarządu Fundacji SEXEDPL), Aleksandra Karasińska (redaktorka naczelna „Forbes Women”), Adam Bodnar (minister sprawiedliwości, były rzecznik praw obywatelskich i mój autorytet), Sylwia Gregorczyk-Abram (adwokatka i obrończyni praw człowieka), Zuzanna Karcz (współtwórczyni Domu Spokojnej Młodości) czy Przemek Staroń (edukator).

Nowy Marketing i lista topowych polskich specjalistów_ek od marketingu

Nowy Marketing zrobił mi niezłą niespodziankę w tym roku! Po pierwsze zostałem umieszczony na liście Top Specjlistów_ek z branży marketingowej - obok samych znamienitości branżowych. Jeśli szukacie inspiracji z różnych specjalizacji z dziedziny marketingu oraz reklamy, sprawdźcie to zestawienie osób eksperckich! Warto!

No a po drugie... Nowy Marketing rekomenduje także do subowania mój biuletyn o LinkedIn tuż obok biuletynów Jacek Kotarbiński, Michal Sadowski czy Greg Albrecht.

Nominacje do nagród KTR

W krótkim filmie chór Voces Gaudii, do którego należałem, składający się z osób LGBT+ odśpiewał pierwszą zwrotkę i refren "Mazurka Dąbrowskiego". Stał się to przyczynek do realizacja kampanii społecznej"Kiedy my żyjemy", przedstawiającą nasze wykonanie polskiego hymnu narodowego na Dzień Niepodległości.

Kampania realizowana przez agencję Feeders oraz Warsaw Witches, a współkoordynowana marketingowo, reklamowo i logistycznie z ramienia Stowarzyszenia Voces Gaudii - m.n. przeze mnie została nominowa w konkursie KTR w 3 kategoriach: Craft - Video - Casting, Communication (społeczne) Online, Communication (społeczne) Creative Strategy.

Jurorowanie na Camera Image

Powiem szczerze, że dziwne jest zobaczyć swoją mordkę, jako jurora na dużym ekranie. W kinie. Na spocie promującym konkurs w ramach Camerimage Festival.

Ale wiecie co? Nie powiem. Mógłbym się do tego przyzwyczaić! I w 2021 roku miałem zaszczyt jako #ZnanyEkspert być jurorem w tym własnie konkursie, oceniając m.in. najlepsze spoty reklamowe związane z funduszami europejskimi.

Eskcytujące było być nie tylko widzem na swoim ulubionym festiwalu filmowym, ale osobą jurorską i ekspercką, a także szkolić osoby uczestniczące w konkursie z wykorzystania LinkedIn w branży reklamowej, filmowej, dla osób artystycznych i urzędniczych.

Brak produktów w koszyku.