Grzegorz Miecznikowski w mediach

Szacowany czas na przeczytanie: 1 minut

Lista 100 osobowości marketingu
Widoczni.pl

Lista 100 osobowości marketingu

Jestem jedną ze 100 osobowości polskiego marketingu! Jest mi bardziej niż miło, że jestem po raz czwarty uwzględniony w rankingu Widoczni. Znaczy to też (biorąc pod zestawienia innych blogów / firm / magazynów), że jestem tą inspirującą osobą nieprzerwanie od 2016. To wersja short, a poniżej wersja dla tych, co lubią czytać.
Przejdź do artykułu
Forbes Woman i SEXEDPL: Lista 100 osób działających na rzecz rzetelnej edukacji seksualnej
Forbes Woman

Forbes Woman i SEXEDPL: Lista 100 osób działających na rzecz rzetelnej edukacji seksualnej

Redakcją „Forbes Women” wspólnie z Fundacją SEXEDPL, docenili mnie i wyróżnili miejsce na liście 100 osób, które działają na rzecz rzetelnej edukacji seksualnej, przełamują tematy tabu czy walczą ze stygmatyzacją w Polsce.
Przejdź do artykułu
Po sprawie Niedzielskiego ekspert ostrzega: politycy muszą się teraz pilnować
RynekZdrowia.pl

Po sprawie Niedzielskiego ekspert ostrzega: politycy muszą się teraz pilnować

- Myślę, że minister Adam Niedzielski nie straciłby swojego stanowiska za taki wpis na Twitterze rok temu, tylko dostałby jakieś upomnienie. Ale w trakcie kampanii wyborczej wszystkie media społecznościowe są kryzysogenne. Politycy muszą się teraz bardzo pilnować, zanim klikną magiczny guzik „publikuj” - ocenia specjalista od social media Grzegorz Miecznikowski.
Przejdź do artykułu
Social selling w branży nieruchomości. Trzy strategie, których możesz użyć
www.nieruchomosci-online.pl

Social selling w branży nieruchomości. Trzy strategie, których możesz użyć

LinkedIn to jedna z najszybciej rozwijających się sieci zawodowych w Polsce. Jeśli planujesz zwiększać sprzedaż, dobrze zaplanuj swoją obecność na tym portalu.
Przejdź do artykułu
Święta osób LGBT+. „Trzeba po prostu przetrwać ten czas”
Polityka.pl

Święta osób LGBT+. „Trzeba po prostu przetrwać ten czas”

W Wigilię u geja zjawia się ksiądz, który przekonuje go do terapii konwersyjnej. Lesbijkę z małej miejscowości gwałci przyjaciel rodziny, chcąc ją „naprawić”. Niemożliwe? Takie są wciąż realia życia osób LGBT+ w Polsce.
Przejdź do artykułu
Organizuje Wigilię dla osób LGBT. „Nie chcą słuchać dowcipów o 'pedałach’ opowiadanych przez wujka”
NaTemat.pl

Organizuje Wigilię dla osób LGBT. „Nie chcą słuchać dowcipów o 'pedałach’ opowiadanych przez wujka”

Nie wszystkie osoby ze społeczności LGBT mają możliwość spędzania świąt w gronie swoich bliskich i rodzin. Nie zawsze znajdują akceptację. Grzegorz Miecznikowski organizuje Wigilię dla takich osób. – O to tak naprawdę chodzi w tych świętach. O dawanie siebie innym. I to zawsze najlepszy prezent pod choinkę – mówi w rozmowie z naTemat.
Przejdź do artykułu
Jaka jest wartość tęczowej złotówki? Wywiad
Milk.pl

Jaka jest wartość tęczowej złotówki? Wywiad

Czaplicka i Miecznikowski zachęcają do wypełnienia ankiety
Przejdź do artykułu
„Tęczowa złotówka” – chcą zbadać rynkową siłę osób LGBT+. Wywiad
Queer.pl

„Tęczowa złotówka” – chcą zbadać rynkową siłę osób LGBT+. Wywiad

Moniko, Grzegorzu, przygotowujecie badanie o nazwie Tęczowa złotówka. Co w nim znajdziemy i dlaczego zachęcacie wszystkich do wypełnienia?
Przejdź do artykułu
Język inkluzywny, język neutralny, język niebinarny i feminatywy – jak język pomaga budować kulturę Diversity & Inclusion?
SeeWidely

Język inkluzywny, język neutralny, język niebinarny i feminatywy – jak język pomaga budować kulturę Diversity & Inclusion?

Dowiedz się, dlaczego tak ważne jest, aby w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej posługiwać się językiem inkluzywnym. Poznaj dobre praktyki, które pomogą Ci tworzyć komunikację, która łączy, a nie dzieli.
Przejdź do artykułu
Na co społeczność LGBTQIA+ wydaje swoje „tęczowe” pieniądze?
Nowy Marketing

Na co społeczność LGBTQIA+ wydaje swoje „tęczowe” pieniądze?

Prezentacja cząstkowych wyników badania odbędzie się 13 czerwca 2023 roku o godzinie 19:00 w Klubie La Pose. Wyniki zaprezentuje Monika Czaplicka, szefowa agencji Wobuzz oraz współpomysłodawczyni i współautorka badania.
Przejdź do artykułu
Wywiad dla Talent Network
Talent Network

Wywiad dla Talent Network

Na pytania odpowiada założyciel agencji integrującej marketing i sprzedaż, specjalista od LinkedIn i social sellingu, aktywista LGBTQIA+, autor e-booków i artykułów, a także komiksowy geek.
Przejdź do artykułu
Tym razem marce YES nie wyszło. Eksperci o akcji #YESforLove
Proto.pl

Tym razem marce YES nie wyszło. Eksperci o akcji #YESforLove

Marka biżuterii YES znalazła się w ogniu krytyki w związku z najnowszą kampanią z okazji Miesiąca Dumy, obchodzonego w czerwcu. Firma przygotowała kampanię, w której – jak twierdzi – „nagłaśnia potrzebę legalizacji związków jednopłciowych”. Odbiorcy są jednak innego zdania. Eksperci od komunikacji też oceniają akcję negatywnie.
Przejdź do artykułu

Brak produktów w koszyku.