Tryb autora na LinkedIn. Czym jest i jak go włączyć?

Last updated on 20 kwietnia, 2024 at 11:05 am

Szacowany czas na przeczytanie: 2 minut

Tryb autora na LinkedIn to ustawienie profilu, które pozwala zwiększyć oddziaływanie i zasięg na LinkedIn.

Włączenie trybu autora daje dostęp do dodatkowych narzędzi i funkcji, które pomagają tworzyć treści i rozwijać bazę odbiorców na LinkedIn. W tym artykule dowiesz się, jak zarządzać trybem autora i jak edytować tematy.

Tryb autora – jak włączyć?

Tryb autora to ustawienie profilu, które pozwoli Ci zwiększyć Twoje oddziaływanie i zasięg na LinkedIn. Możesz włączyć tę funkcję, aby uzyskać dostęp do dodatkowych narzędzi i funkcji, które pomogą Ci tworzyć treści i rozwijać bazę odbiorców na LinkedIn. Dowiedz się, jak zarządzać trybem autora i jak edytować tematy.

Wystarczy że przejdziesz do sekcji zasoby na swoim profilu LinkedIn, rozwiniesz je i klikniesz włącz tryb autora. Wtedy będziesz mógł lub mogła wyedytować tematy, które pojawią się pod Twoim nagłówkiem na profilu osobowym.

Tryb autora na LinkedIn

Jakie zmiany wprowadza Tryb Autora na LinkedIn?

Gdy tryb autora jest włączony i ktoś wyśle Ci prośbę o nawiązanie kontaktu, będzie Cię również obserwować w oczekiwaniu na Twoją odpowiedź. Nawet jeśli odrzucisz zaproszenie, te osoby nadal będą obserwować Twoje publikacje, dopóki sami nie zrezygnują.

Dzięki trybowi autora w przedstawieniu profilu możesz wyświetlić tematy, które poruszasz w swoich publikacjach, jako hasztagi. Ułatwi to innym członkom LinkedIn odnalezienie Twoich treści i obserwowanie Cię.

W tym trybie możesz dodać link do części z przedstawieniem w profilu, aby wygenerować ruch w witrynie bądź zwiększyć zainteresowanie treścią lub wydarzeniem itp.

A jeśli spełniasz kryteria dostępu, możesz uzyskać dostęp do narzędzi dla autorów, takich jak LinkedIn Live i Newsletter. Odwiedź sekcję narzędzi dla autorów w przepływie trybu autora. Zobaczysz etykietę Dostępne obok narzędzi, do których masz dostęp.

Otrzymasz także dostęp do danych analitycznych dla twórców, które zawierają połączone dane analityczne dotyczące publikacji i dane analityczne dotyczące odbiorców.

 

Pamiętaj, że zarządzanie trybem autora i tworzenie wartościowych treści są kluczowe dla osiągnięcia sukcesu w roli twórcy na LinkedIn. Jeśli chcesz tworzyć lepsze treści na LinkedIn, pobierz mój darmowy e-book

Leave A Reply

Brak produktów w koszyku.