Artykuły

Jak przygotować elevator pitch?

Jak przygotować elevator pitch?

Nazywają ją “Elevator pitch” czyli prezentacja windowa. Chodzi o to, aby w jak najlepszy sposób przedstawić swoją ofertę (biznes, markę, pomysł) w bardzo krótkim czasie – ok. 30 sekund, czyli tyle, ile przeciętna winda jedzie od parteru na najwyższe piętro.

(więcej…)

Digital marketing w branży nieruchomości

Digital marketing w branży nieruchomości

Musimy to wszyscy przyznać. Branża nieruchomości bardzo często nie nadąża za wszystkimi zmianami rynkowymi, nowymi technologiami i potrzebami klientów. Jednak te kilka trendów pomoże wszystkim agentom nieruchomości i firmom budowlanym, nie tylko dotrzymać kroku nowym trendom, ale wykorzystać marketing cyfrowy do zwiększenia swojej sprzedaży.

(więcej…)

13 sposobów na utrzymanie skupienia w pracy

13 sposobów na utrzymanie skupienia w pracy

To całkowicie normalne – robisz coś i nagle dzwoni telefon, musisz zająć się czymś innym, wysłać pilnego maila. Poświęcasz uwagę różnym rzeczom. Mija 10 minut, godzina lub dwie a ty wracasz do pracy i nie masz pojęcia gdzie skończyłeś albo jak się nią ponowne do niej zabrać. Nie możesz się skupić, a co za tym idzie, nie jesteś produktywny. Znam to doskonale.

(więcej…)

Blog dla sklepu internetowego – wszystko, co musisz wiedzieć

Blog dla sklepu internetowego – wszystko, co musisz wiedzieć

Prowadząc ciekawy blog firmowy i dzięki odpowiedniej strategii można wygenerować nowe leady sprzedażowe. Blogi coraz częściej stają się także narzędziem wykorzystywanym w działaniach e-PR oraz w zwiększaniu świadomości marki w środowisku liderów opinii. Pisanie bloga jest zajęciem czasochłonnym, wymaga konsekwencji i systematyczności. Jednak ten nakład pracy zwróci ci się z nawiązką.

(więcej…)

Influencerzy LGBT+

Wokół kogo i gdzie skupia się społeczność LGBT+ w Polsce?

Wychodzenie z szafy nie jest jeszcze naszym narodowym sportem, ale coraz więcej osób otwarcie definiuje swoją seksualność. Wśród nich są tacy, którzy przyciągają uwagę społeczności LGBTQ, wpływają na opinie jej członków, natomiast ich pozytywna rekomendacja produktu lub usługi gwarantuje wzrost poziomu ich sprzedaży. Kim są influencerzy LGBTQ? Jak można skorzystać z ich potencjału oraz na co należy uważać?

(więcej…)

Social Selling w B2C

Social Selling w B2C

Social Selling to termin, który pewnie często dzisiaj słyszysz – pojawia się w mediach, w twojej branży i społeczności. W skrócie, chodzi o budowanie relacji z klientami i potencjalnymi klientami w obrębie mediów społecznościowych. W skrócie. W skrócie też, dużo częściej pojawia się on w kontekście branży B2B niż B2C, w kontekście używania LinkedIn, a nie np. Facebooka czy Twittera.

(więcej…)