
„Znany Ekspert” w mediach
Nie tylko edukuje na własnym blogu, publikując dziesiątki artykułów dotyczących biznesu. Często goszczę także na serwisach zewnętrznych i w mediach udzielając porad, komentując bieżące wydarzenia, opowiadając o sprzedaży i marketingu.
Na swoją obecność w mediach patrzę z przymrużeniem oka. Jednak jako tzw. „znany ekspert” w ciągu wypowiadam się w tematach, którymi zajmuje się na co dzień. Do tematów, w których się specjalizuję należą: social media, sprzedaż, sprawy LGBT+, leadership, marketing do obcokrajowców.
Jeśli jesteś na tej stronie, reprezentujesz media i rozważasz współpracę albo potrzebujesz wypowiedzi do swojego tekstu, skontaktuj się ze mną. Możesz to zrobić >> tutaj <<.
Wywiady
- Marketing i Biznes
Wypalenie zawodowe wśród przedsiębiorców (12.08.2019) - Eventualnie.com
Jak wykorzystać LinkedIn do sprzedaży (29.07.2019) - Miesięcznik Dealer
Dealerzy na LinkedIn? Duże pole do popisu! (06/2019) - Social Media Manager
W ogniu pytań (16.04.2019) - Radio Kampus
Co tygodniowy przegląd internetu / autorska audacja Wojtka Kardysia (06.04.2019) - Marketing i Biznes
23 pytania do Grzegorz Miecznikowskiego i Roberta Marczaka o generowanie leadów (11.02.2019) - Happy Hour z Grzegorzem Miecznikowskim
Jak to jest z tym brytyjskim akcentem i czy naprawdę jest taki straszny do zrozumienia, jak się wszystkim wydaje? (06.08.2018) - Przegląd dziennikarski
Politycy powinni zwracać uwagę na język, którego używają (18.06.2018) - Trącić Myszką
Facebook do wszystkiego, a może do niczego? (05.04.2018) - Zmieniam życie na lepsze
Opanowałem sztukę poddawania się (13.02.2018) - Proto.pl
Konsument z tęczową flagą (04.12.2017) - Hair Circus Live: Grzegorz Miecznikowski
Wymyślić się na nowo, czyli trochę o budowaniu marki osobistej (12.07.2017) - Targi Kielce
Czy uważasz, że tradycyjne spotkania, konferencje i szkolenia mają jeszcze znaczenie? – wywiad (28.06.2017) - Radio ZET
StandUp, StartUp: Automatyzacja sprzedaży (19.05.2017) - Chilli Zet
Wywiad Radia ZET Chilli: Olga Kozierowska, Grzegorz Miecznikowski, Dagmara Pakulska (05.01.2016)
Wypowiedzi eksperckie
- Marketing Przy Kawie
Czy markom opłaca się targetować komunikację do społeczności LGBT+? (15.07.2019) - Wirtualne Media
Coraz więcej marek na Paradzie Równości. Do Polski wchodzi globalny trend (08.06.2018) - Prowly.com
Największe hity i kity w PR w 2018 roku (27.12.2018) - Press
Biedroń rusza z kampanią. Eksperci krytykują zły timing (05.09.2018) - Radio Dla Ciebie
Pan od przyrody: kłamstwo w social media (10.06.2018) - Wirtualne Media
Awantura na facebookowym profilu Sephory. „PR nie uznał błędu firmy” (01.04.2018) - Viral Seed
Marketing Trends – 2018 (08.02.2018) - Wirtualne Media
Paradoks wysokiego zaangażowania – kiedy marki wolą nie dyskutować z fanami na Facebooku (06.02.2018) - EduWeb.pl
36 Skutecznych Strategii Działania w Social Media (1 grudnia 2016) - Focus
Kanały social media w content marketingu – udostępniamy, komentujemy czy lubimy? (25.05.2016)
Artykuły eksperckie
- Social Media Manager
Miesiąc Dumy, czyli marketing LGBT+ w pełnej krasie (08/2019) - BrandsIT
Jak sprzedawać na LinkedIn – cztery podstawowe filary (08/2019) - E-Commerce Polska
Jak blog pomaga sprzedawać sklepom internetowym? (07/2019) - BrandsIT
Kryzysy na LinkedIn? Jak nimi zarządzać (06/2019) - Social Media Manager
Jak pisać na LinkedIn, żeby przeczytali (04/2019) - BrandsIT
Jak liczyć efekty działań na LinkedIn (03/2019) - Estate
LinkedIn dla pośredników. Solidne podstawy (03/2019) - Social Media Manager
Jak oswoić algorytm LinkedIn (03/2019) - BrandsIT
Efektywny profil sprzedażowy na LinkedIn (01/2019) - Sukces Pisany Szminką
Przestań konsumować, zacznij tworzyć (27.08.2018) - Marketing i Biznes
Spowiedź przedsiębiorcy, czyli jak przetrwać pierwszy rok działalności (18.07.2018) - Wprost nr 29/2018
Jak i kiedy odejść z pracy (15.07.2018) - Firmer nr 2/2018
Networking na LinkedIn. Jak pisać idealne zaproszenie do sieci kontaktów (26.06.2018) - Estate nr 2/2018
Eskpat – nowy klient na rynku nieruchomosci (12.06.2018) - Freedom Nieruchomości
TrendBook Nieruchomości 2018 (10.02.2018) - Marketing i Biznes
Co powinien wiedzieć freelancer o sprzedaży (18.01.2018) - Komerso.pl
Klucz marki – ukształtuj swoją firmę (27.12.2017) - Marketing i Biznes
Skazany na sukces. 30 dni, który odmieni twój sklep internetowy (24.10.2017) - Sukces Pisany Szminką
Jak zbudować silną markę w biznesie (09.09.2017) - Online Marketing (nr 4 / 2017)
Social Selling – jak pozyskiwać leady w sektorze B2B (29.08.2017) - Marketing i Biznes
Wsparcie czy sukces? (21.08.2017) - Sukces Pisany Szminką
Co powiesz o sobie w 30 sekund? (07.07.2017) - Sukces Pisany Szminką
Czy da się stworzyć przepis na sukces? (29.06.2017) - Nowa sprzedaż
5 sposobów na sprzedaż w social media (27.06.2017) - Sukces Pisany Szminką
Rób to co kochasz a nigdy nie będziesz musiała pracować (19.06.2017) - Social Media Manager (nr 01 / 2017)
LinkedIn, czyli podstawa social sellingu (01.06.2017) - Sukces Pisany Szminką
Jak wypaść dobrze na rozmowie o pracę (23.05.2017) - Sukces Pisany Szminką
25 kroków, króre pomogą wymyślić Ci się na nowo (24.04.2017) - Marketing i Biznes
Śmierć sprzedawców B2B. Ratunek to social selling (25.05.2016) - Sukces Pisany Szminką
Debaty bez kobiet to obciach (18.05.2016)
Tematy LGBT+
- Business Insider
Konsumenci LGBT cały czas niedoceniani przez firmy w Polsce. Są jednak wyjątki (09.06.2018) - Wirtualne Media
Co marki mogą zrobić z homofobią w swoich kanałach social mediach? (05.05.2018) - Dzień Dobry TVN
Nie dostał pracy, bo jest gejem (12.09.2017) - Radio TOK FM
Nie jesteśmy przekonani, że osoba tak jak ty, o określonej orientacji i poglądach, będzie w stanie nas reprezentować” – o dyskryminacji osób LGBT w biznesie rozmawiają Grzegorz Miecznikowski, Karolina Kędziora i Agata Kowalska (07.09.2017) - Queer.pl
Agencja S Words stawia na marketing LGBT+ (15.03.2017) - Queer.pl
Wigilia to nie dla każdego radosne święto (15.12.2016) - Gazeta Wyborcza
Trump – problem dla gejów i lesbijek? (10.11.2016)
Inni o mnie
- Król.pro
Eksperci i ekspertki LinkedIn w Polsce (25.05.2019)
- Doris In Social Media
Co mówi o Tobie zdjęcie na LinkedIn (16.08.2018) - Sukces Pisany Szminką
Jak zostać ninją social mediów (13.08.2018) - Sprawny Marketing
LinkedIn: kogo marketerzy powinni obserwować na LinkedInie? (21.06.2018) - Szymon Słowik
Porady dla początkujących przedsiębiorców (06.05.2017) - Wirtualne Media
Agencja S Words po rebrandingu: marketing do obcokrajowców i osób LGBT (15.03.2017)