Webinary w kwietniu i maju. Spotkamy się aż osiem razy na webinarach związanych z marketingiem i sprzedażą. Wszystkie trwają ok. 60 minut i są darmowe. Program każdego webinaru zawiera najważniejsze i najbardziej praktyczne informacje. Liczba miejsc na każdy webinar jest ograniczona do 50 osób.


Jak szukać pracy na LinkedIn? (27.04 | godz. 17.30)

LinkedIn to doskonałe miejsce, żeby znaleźć nowe oferty pracy, dać się odszukać headhunterom i rekruterom i podjąć nowe wyzwania. Jak znaleźć pracę na LinkedIn i zwrócić na siebie uwagę potencjalnych pracodawców?

Jak znaleźć pracę przez LinkedIn? Na tym webinarze dowiesz się jak:

  • ocenić swoje mocne strony;
  • stworzyć efektywnie działający profil;
  • zachęcić do kontaktu i dawać się znaleźć;
  • zapraszać rekruterów do swojej sieci;
  • wykorzystać grupy, treści i hasztagi w swoich poszukiwaniach.

Widzimy się 22 kwietnia o godz. 17.30. Poniżej inne webinary!

>> Rejestracja <<

Wszystko, co musisz wiedzieć o dobrym tekście na bloga (29.04 | godz. 17.30)

Prowadząc ciekawy blog firmowy, dzięki odpowiedniej strategii można wygenerować nowe leady sprzedażowe. Blogi coraz częściej stają się także narzędziem wykorzystywanym w działaniach e-PR oraz w zwiększaniu świadomości marki w środowisku liderów opinii. Pisanie bloga jest zajęciem czasochłonnym, wymaga konsekwencji i systematyczności. Jednak ten nakład pracy zwróci ci się z nawiązką. Jak powinien wyglądać dobry tekst na bloga firmowego?

Tego, dowiesz się z bezpłatnego webinaru już 29 kwietnia. W czasie godzinnego spotkania opowiem Ci jak szukać tematów na blogposty, o układzie i czytelności tekstu, przyciągających nagłówkach, optymalizacji pod kątem SEO i o Twojej strategii wydawniczej.

Od 6 lat prowadzę regularnie własnego bloga, pomagam też swoim klientom w działaniach content marketingowych i na webinarze pokaże Ci nie tylko działające zasady i reguły, ale także ciekawe przykłady blogów.

>> Rejestracja <<

Jak wdrożyć social selling w firmie w 8 krokach? (06.05 | godz. 17.30)

ROI nie osiągają media społecznościowe. Osiąga je zespół sprzedażowy – oznajmił Douglas Hanna, World Wide Perfomance Marketing Executive w IBM, zaraz po tym jak zobaczył wyniki prowadzonej przez jego zespół kampanii na LinkedIn. I zasadniczo ma rację. Bo sprzedają ludzie. a nie społeczności – i to jest główna zasada social sellingu B2B.

W czasie webinaru opowiem Ci jak w 8 krokach wdrożyć program social selling w Twojej firmie oraz jak podzielić zespół sprzedażowy czy ustawić odpowiednio metryki pomiaru efektywności prowadzonych przez Ciebie działań.

>> Rejestracja <<

Jak chwalić się swoimi sukcesami w social media? (13.05 | godz. 17.30)

Mówienie o swoich sukcesach jest równie ważne, co ich odnoszenie. Zwłaszcza jeśli buduje się markę osobistą.

Robisz coś fajnego? Byłeś na ważnej konferencji? Uczestniczyłeś w prestiżowym szkoleniu? Twoja aktywność przy budowaniu marki osobistej ma przyciągać ludzi, a nie ich denerować i odstraszać. Granica jest bardzo cienka, szczególnie w mediach społecznościowych, gdzie nietrafione komunikaty potrafią mocno zaszkodzić. Wiele osób w biznesie ma też problem z mówieniem o tym, co robią dobrze.

Na tym webinarze opowiem Ci jak stosowac zasadę show me, don’t tell me w praktyce, jak mówić o sobie dobrze i pokazywać się z dobrej strony, bez towarzyszącemu temu czasem „nachalnego pozerstwa”. I wszystko, oczywiście, omówimy na przykładach.

Chwalić się, oczywiście zawsze warto, ale można robić to niestandardowo i lepiej niż inni. Dwie minutki czytania, mogą sprawić, że zaczniesz jeszcze lepiej wykorzystywać swoją aktywność w sieci.

>> Rejestracja <<

O sukcesie, pewności siebie i radzeniu sobie z emocjami (15.05 | godz. 17.30)

Jest to pierwszy z bonusowych webinarów, taki o który prosiliście. I nie powiem, mam do niego cały czas wiele obaw.

Ale nie będzie tutaj pseudo psychologicznych porad, recepty na szybki sukces, motywacyjnego bełkotu i zachęcania do wyjścia „poza strefę komfortu”. Nie będzie też użalania się, zachęcania czy zachęcania żebyście kochali siebie.

Na tym webinarze opowiem trochę o sobie, o tym ile kosztuje sukces i czym on w ogóle jest, o cenie bycia sobą, o tym jak motywuję się do pracy i dlaczego uważam, że kreatywność jest mitem.

Będzie też o emocjach, także tych trudnych, jak odrzucenie, którego w biznesie doświadczamy dość często, pewności siebie oraz codziennej pracy z sobą i nad sobą.

A jeśli coś z historii mojej i innych osób, które przytoczę, wyciągniecie dla siebie, to znaczy że warto jest go organizować.

>> Rejestracja <<

10 sposobów na generowanie leadów B2B w social media (20.05 | godz. 17.30)

Mówi się, że media społecznościowe w branży B2B nie sprzedają. Jednak okazuje się, że nieważne czy masz biznes konsultacyjny, agencję marketingową czy start-up, są one jednym z najlepszych kanałów pozyskiwania klienta.

Social media sprzedają i jeśli uświadomisz to sobie, założysz profil właśnie pod tym kątem, wykorzystasz techniki social sellingu – twoja praca stanie się dużo łatwiejsza i bardziej efektywna.

Na webinarze pokażę Ci 10 sprawdzonych sposobów na generowanie leadów przez media społecznościowe.

>> Rejestracja <<

Konfigurowanie kampanii reklamowej na LinkedIn (27.05 | godz. 17.30)

Reklama na LinkedIn to dobry wybór. Być może LinkedIn wcale nie jest najbardziej „seksi” portalem społecznościowym. Jest jednak nieoceniony w komunikacji B2B i wsparciu sprzedaży na wszystkich jej etapach. Inwestując nawet drobne kwoty w reklamę, jesteśmy w stanie nie tylko podnieść świadomość marki, ale także dotrzeć bezpośrednio do naszych klientów.

W czasie webinaru przeprowadzę Cię przez tworzenie reklam na LinkedIn, krok po kroku, oraz podzielę się z Tobą sprawdzonymi protipami dotyczącymi konfiguracji, ustwienia grup docelowych czy tworzenia kreacji i copy.

>> Rejestracja <<

Seks nie sprzedaje, czyli szczucie cycem w reklamie (29.05 | godz. 17.30)

Drugi z bonusowych webinarów, o które prosiliście i które realizuje na Wasze specjalne zamówienie. Jeśli myślisz, że „sex sells” to odpowiednia strategia dla twojej firmy, przemyśl to jeszcze raz. I jeszcze raz. Jeszcze raz. Nadal myślisz, że cycki sprzedają buty, a męski kaloryfer zegarki? Wiem, że mogę sobie gadać i pisać, a i tak wiele osób będzie twierdzić, że reklamy z podtekstem seksualnym są najbardziej efektywne. Prawda jest jednak taka, że wcale nie są.

Na webinarze zrobimy przegląd najbardziej żenujących reklam, porozmawiamy o ich skutkach prawnych i wizerunkowych. Ale będzie też trochę dobrych przykładów reklam, które wspaniale ogrywają erotyzm i temat seksu, męskiego i kobiecego ciała czy seksualności. Webinar przeznaczony tylko dla widzów pełnoletnich.

>> Rejestracja <<

 

Mam nadzieję, że do zobaczenia online i że webinary oraz ich tematy Was interesują. Miejmy nadzieję, że wkrótce spotkamy się także w realu i na salach szkoleniowych!