Webinar - październik

Zbliżają się  długie jesienne wieczory. A jak najlepiej je spędzić? Edukując się! W październiku przygotowałem dla Was nie jeden, nie dwa, a cztery konkretne, wypełnione merytoryką i zacnością webinary, dzięki którym Wasz marketing nabierze nowych rumieńców.

Widzimy się w każdy czwartek o godz. 18.00. Na webinarach obowiązuje limit miejsc dla 50 pierwszy osób.

Jakie tematy na Was czekają w październiku?

 

Webinar: Jak działa algorytm treści LinkedIn i jak przeciągnąć go na swoją stronę? [14.10.2021]

Algorytm treści LinkedIn filtruje i ocenia dziennie ok. 8 milionów postów, wideo, zdjęć i artykułów, które chce pokazać i dopasować do zainteresowań i oczekiwań 750 milionów użytkowników. I nie jest to łatwa praca. Algorytm treści LinkedIn, mimo negatywnego feedbacku od wielu osób, spadających zasięgów u wielu „topowych głosów LinkedIn” zmienia się w dobrą stronę dobre. Na koniec dnia daje nam większe szanse na interakcje, zdobywanie uwagi oraz na poznawanie interesujących treści od osób, z którymi wcześniej moglibyśmy się nie zetknąć.

Na tym webinarze znajdziesz informacje o:

  • działaniu algorytmu treści LinkedIn;
  • poszczególnych filtrach;
  • działaniu sygnałów rankingujących widoczność treści dla użytkowników LinkedIn;
  • dwell time;
  • Interaction Score, wprowadzonym wraz z nowymi standardami społeczności LinkedIn.

> Link do rejestracji <<

 

Webinar: Social Selling globalnie. Jak pozyskać zagranicznych klientów na LinkedIn? [21.10.2021]

Apetyt rośnie w miarę jedzenia i chrapka na globalny debiut albo eksport towarów stały się czymś, co wielu przedsiębiorców ma w planach. Jakie kroki podjąć, by ekspansja okazała się sukcesem i czego unikać, by nie spotkało nas bolesne rozczarowanie?

Z pewnością nie wystarczą dobre chęci i duże zasoby optymizmu. Aby wyjść ze swoją usługą lub produktami na rynki zagraniczne, trzeba dobrze się do tego kroku przygotować, zwłaszcza jeśli chodzi o sprzedaż. Ale tutaj z pomocą przychodzi LinkedIn, który jest dla Ciebie bazą prawie 800 mln biznesowych kontaktów, dostępnych 24/7 dni w tygodniu. Jak robić globalnie social selling i jak pozyskać pierwszych zagranicznych klientów?

Z tego webinaru dowiesz się:

  • jak przygotować swój profil dla klienta z innego regionu;
  • jak różnice kulturowe mogą wpłynąć na sprzedaż;
  • czy warto inwestować w reklamę na LinkedIn przy globalnej ekspansji;
  • jak szukać pretekstów sprzedażowych do klientów zagranicznych;

Link do rejestracji <<

 

Webinar: Chaos w dziale sprzedaży. Jak stworzyć, mierzyć i zapanować nad procesem sprzedaży w B2B? [28.10.2021]

Sprzedaż jest procesem powtarzalnym. Nieważne czy robisz ją przez telefon, maila czy social media. Warto jest więc nasze działania ubrać w proces, wyznaczyć jego kluczowe elementy. Oraz pamiętać, że rodzaje rozmów, w które się angażujesz i pytania, które zadajesz potencjalnym klientom, powinny się znacznie różnić w zależności od tego, na jakim etapie ścieżki kupującego się znajdujesz.

Dodatkowe istotne, żebyś zdefiniował każdą fazę w firmowym lejku sprzedażowym. Żeby tego dokonać, zarówno zespoły zajmujące się rozwojem biznesu i marketingiem, muszą dokładnie przeanalizować jak lead przechodzi z jednej fazy do drugiej oraz wyznaczyć kluczowe momenty dla każdego kontaktu, które mogą decydować o konwersji. Każda faza bazuje na przyjętej przez twoją firmą strategiach, dlatego cały proces musi być dokładnie omówiony zarówno pod kątem sprzedażowym i marketingowym. Twoje zespoły powinny zastanowić się nad słabymi i mocnymi stronami dotychczasowych procesów oraz spróbować je zintegrować.

Na tym webinarze dowiesz się, jak:

  • zmieniają się procesy zakupowe i sprzedażowe;
  • wygląda dzisiaj ścieżka zakupowa w B2B;
  • stworzyć proces sprzedażowy;
  • zarządzać procesem sprzedażowym i go optymalizować;
  • mierzyć efekty działań sprzedażowych.

> Link do rejestracji <<

 

Webinar: Co zrobić, gdy znów padnie Facebook? Dywersyfikacja kanałów dystrybucji w content marketingu i social sellingu [04.11.2021]

Co kilka sekund dostarczane są nam treści od marek w różnych kanałach. Dostajemy je przez kontakt ze standardową formą reklamy, przez media społecznościowe czy przez materiały w mediach tradycyjnych. Ostatnia awaria Facebooka, Instagrama i WhatsApp dała popalić wielu marketerom i właścicielom małych biznesów. Kilka godzin, a jednak wiele firm odczuło awarię „po wieszaniach”.

Jak się wyróżnić i stworzyć efektywną strategię content marketingową i na czym polega dywersyfikacja kanałów dystrybucji w content marketingu i social sellingu?

Z tego webinaru dowiesz się:

  • dlaczego dywersyfikacja kanałów dystrybucji treści jest ważna;
  • w jakie kanały społecznościowe warto inwestować czas w zależności od rodzaju biznesu;
  • jak wygląda demografia poszczególnych mediów społecznościowych i ich specyfika;
  • jak określić punkty styku klienta z marką;
  • czym jest model PESO;
  • jak dostosowywać treści pod różne kanały komunikacji.

>> Link do rejestracji <<

 

 

Pamiętajcie. Każdy czwartek o godz. 18.00. Limit miejsc na spotkanie wynosi 50 osób. Jeśli nie jesteś pewny lub pewna czy możesz być, poczekaj proszę na nagranie, a miejsce zostaw dla osoby, która może wziąć udział w spotkaniu.