Jeśli oglądasz to szkolenie, znaczy że poważnie traktujesz swój biznes oraz chcesz żeby prosperował jak najlepiej. W ciągu ostatniego pół roku, wygenerowaliśmy ponad kilkaset tys. leadów oraz pozyskaliśmy kilkadziesiąt tysięcy klientów, dla firm które korzystają z naszych usług i zdecydowały się wdrożyć nowoczesne techniki sprzedaży w internecie i mediach społecznościowych.

Wiemy jak ciężkim kawałkiem chleba jest sprzedaż, ale wiem też jak uprościć cały proces i zmaksymalizować zyski w firmie.

Nowoczesna sprzedaż generuje nawet 51% więcej efektów

Wielu ludzi myśli, że aby generować efekty takie jak wzrost sprzedaży i rozpoznawalności, by osiągnąć większe przychody w firmie to coś trudnego i niedostępnego dla małej firmy. Nie jest to prawda, a w większości sprzedaż można zwiększyć maksymalnie o 51% bez dodatkowych inwestycji finansowych.

Jak to zrobić? Wspólnie z Moniką Czaplicką z agencji Wobuzz, nauczymy Cię tego na szkoleniu z technik nowoczesnej sprzedaży. W czasie szkolenia poznasz zestaw sprawdzonych technik, które pozwolą ci zwiększyć sprzedaż w swojej firmie oraz umiejętności, które pozwolą wdrożyć ci wszystkie działania w praktyce. Przez każdą technikę przeprowadzimy Cię krok po kroku, abyś mógł stworzyć własną strategię sprzedaży, która będzie generowała nowe zapytania ofertowe i zwiększała przychód.

W czasie szkolenia Nowoczesna Sprzedaż poznasz:

  • nowe trendy, które królują w sprzedaży;
  • czym jest social selling i jak go wykorzystać;
  • jak wykorzystać media społecznościowe, żeby generować więcej zapytań ofertowych oraz osiągać cele sprzedażowe bez gigantycznych budżetów na reklamę;
  • jak pozyskiwać klientów w mediach społecznościowych;
  • co zrobić, żeby klienci sami do nas przychodzili;
  • dlaczego warto dbać o dobrą obsługę klienta i jak może generować dodatkową sprzedaż w firmie;
  • jak reklamować się na Facebooku i Instagramie;
  • sprawdzone triki i hacki na sprzedaż B2C w internecie i social media.

Czemu szkolenie Nowoczesna Sprzedaż?

Otrzymasz zestaw sprawdzonych technik, które pozwolą ci zwiększyć sprzedaż w Twojej firmie oraz umiejętności, które pozwolą wdrożyć ci wszystkie działania w praktyce.Po zakończonym spotkaniu będziesz mieć czas, aby skonsultować się ze mną indywidualnie. Będziemy w kontakcie po zakończonych warsztatach.

Przystępna cena dla małych firm i freelancerów!

Czemu my?

Wiemy jak w sposób prosty i przystępny przekazywać swoją wiedzę. Co jednak najważniejsze, pracujemy nie tylko z dużymi firmami, ale naszymi klientami jest głównie mały i średni biznes, organizacje pozarządowe, startupy i przedsiębiorcy, którym zależy na korzystaniu z najbardziej efektywnych technik sprzedaży i dotarcia do klientów. Znam więc doskonale problemy, z którymi się borykasz i potrafię je rozwiązać. Przekłada się to bezpośrednio na zadowolenie za szkoleń, które prowadzimy.

Co teraz?

Wystarczy, że zapiszesz się na szkolenie o >> TUTAJ <<.

Cena szkolenia to 79 zł za osobą. Liczba miejsc ograniczona. Szkolenie odbędzie się 9 kwietnia w godz. 10-14.

 


 

Nowoczesna sprzedaż

 

Monika Czaplicka

Jest z wykształcenia socjolożką. W branży marketingu internetowego działa od 2006 roku. Właścicielka agencji social media Wobuzz. Popularność przyniosła jej akcja „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka” i fanpage „Kryzysy w social media wybuchają w weekendy”. Autorka „Zarządzanie kryzysem w social mediach”, współautorka „Biblii E-biznesu II”. Jesienią premierę ma „Uwiedź klienta – marketing w social mediach”. Prowadzi bloga czaplicka.eu. Specjalizuje się w dbaniu o reputację i zarządzaniu kryzysami, social sellingu oraz komunikacji marek. Spotkasz ją na konferencjach, gdzie występuje i dzieli się wiedzą. Mentoruje startupy.

Grzegorz Miecznikowski

Prelegował i szkolił w Polsce i za granicą na takich wydarzeniach jak.: V4 Digital Day, Startup Bootcamp, Startup Digest, Innovation Lab, Idea Hub, Wolves Summit, Innovation AD, Idea Hub, Marketing Meeting Łódź, Czwartkowe Spotkania Social Media, Komu Komunikacja, PR bez Krawatów, Wykładzina, Jungle Web Łódź. Jest także mentorem biznesowym, m.in. w serwisie Lifetramp. W 2015 roku został uznany za jedną ze stu najbardziej inspirujących osób w polskiej branży interaktywnej. Łącznie przeszkolił już ponad 8000 osób ze sprzedaży i marketingu. Więcej tutaj.