Narzędzia, które pomogą ci rozwinąć biznes

Szacowany czas na przeczytanie: 4 minut

Poniżej znajdziesz narzędzia, które pomogą ci rozwinąć, ułatwią ci pracę i zwiększą twoją efektywność. Podzieliłem je na kilka kategorii, co pozwoli ci bez większego problemu znaleźć to, którego poszukujesz.

Zarządzanie projektami

  • Asana – umożliwia śledzenie postępów prac w zespole, przydzielanie zadań i tworzenie projektów.
  • Trello – w tym narzędziu znajdziemy proste listy zadań do wykonania.

Darmowe zdjęcia

  • Pixabay – polski serwis udostępniający zdjęcia za darmo.
  • Pexels.com – międzynarodowy serwis z darmowymi zdjęciami do wykorzystania komercyjnego.

Konferencje wideo

  • Skype – dużą jego zaletą jest to, że większość osób już ma go zainstalowanego, więc umówienie się na rozmowę nie powoduje (zazwyczaj) problemów.
  • Hangouts – produkt od Google, nie ma konieczności instalowania oprogramowania na swoim komputerze, wystarczy przeglądarka.
  • ClickWebinar – narzędzie do tworzenia i planowanie webinarów. Dla mnie po prostu niezbędne.

Analityka

  • Google Analytics – narzędzie, bez którego ciężko sobie wyobrazić analitykę witryny.
  • Hotjar.com – narzędzie pozwalające nagrywać zachowanie użytkowników na naszej stronie.
  • Similarweb – oszacuje jak radzą sobie konkurencyjnę witryny www.

Customer Support

  • Livechat – niewielkie okno czata na stronie pozwala na kontakt z odwiedzającymi witrynę użytkownikami.
  • Intercom – łączy komunikację z klientem, podobnie jak livechat umożliwia umieszczenie czatu na stronie oraz bardziej zaawansowane segmentowanie potencjalnych klientów.

Współpraca i współdzielenie plików

  • Dropbox – jeden z najpopularniejszych systemów wymiany plików.
  • Google Drive – świetnie nadaje się dla małych firm.
  • One Drive – microsoftowy odpowiednik Google Drive
  • Slack – czat firmowy. Nie wyobrażam sobie już dzisiaj bez niego pracy. Mamy także możliwość tworzenia różnych grup konwersacji, umieszczania plików i tworzenia notatek.

E-mail marketing

  • MailChimp – najpopularniejszy na świecie program do mass mailingu. Prosty w użyciu i daje sporo potrzebnych statystyk.
  • Freshmail – polski odpowiednik Mailchimpa.
  • Getresponse – wyróżnia się dużą ilością szablonów.

CRM

  • PipeDrive – prosty CRM dla małych zespołów sprzedażowych.
  • BaseCRM – podobnie jak PipeDrive, nastawiony jest na sprzedaż, oferuje rozbudowane raporty, prosty w użyciu.
  • edrone – pierwszy eCRM dla e-commerce, połączony z narzędziami customer intelligence i marketing automation.
  • Sugester CRM – prosty w użyciu polskojęzyczny CRM, który zawiera już w sobie czat na stronę www czy system zadań.
  • HubSpot CRM – bardzo zaawansowany i bardzo dobry CRM, który możesz połączyć z modułem do automatyzacji marketingu czy platformą blogową.
  • Agile CRM – tańsza wersja HubSpota, nadaje się dla większych zespołów sprzedażowych.

Sprzedaż, generowanie leadów, angażowanie użytkowników

  • Sumome – umożliwia tworzenie popupów z np. zapisem na newsletter.
  • Survicate – wtyczka na stronę oferująca możliwość tworzenia ankiet.
  • Typeform – narzędzie do tworzenia ładnych ankiet z możliwością ich personalizacji.
  • Woodpecker – narzędzie do cold mailingu, oferuje rozbudowane statystyki.
  • Growbots – narzędzie, dzięki któremu dostaniesz jakościową bazę potencjalnych klientów i kontaktów do nich. Ze względu na cenę nadaje się dla większych firm.
  • Landingi.pl – narzędzia do tworzenia Landing page’ów. Bardzo proste w użyciu, ładne, intuicyjne, posiada wiele gotowych szablonów.

Monitoring internetu

  • Brand24.pl – bardzo proste i dobre narzędzie do monitoringu wzmianek o firmie w internecie. Można wykorzystać je także do tzw. social sellingu.
  • SentiOne – wybór między SentiOne a Brand24 to wybór trudny. SentiOne wyłapuje więcej wzmianek na serwisach www i forach, więc nadaje się także świetnie dla zespołów PR-owych.

Zarządzanie sieciami społecznościowymi

  • Buffer.com – pozwala na kolejkowanie i planowanie wpisów w social media.
  • Audiense – pozwala zarządzać z jednego miejsca naszymi profilami w mediach społecznościowych.

Pomysły na artykuły

  • Buzzsumo – pozwala sprawdzić, które tematy są aktualnie popularne w sieci
  • Google Trends – pozwala porównać trendy i śledzić, kiedy dany temat cieszył się zainteresowaniem

Leave A Reply

Brak produktów w koszyku.