Moje usługi

Co oferuję?

Grzesiek poprowadzil świetnie szkolenie z zakresu social media i działań kryzysowych.
Fujitsu - rekomendacja
Fujitsu Poland
Bernadetta Garus
Nie znam lepszej metody na poznanie potencjału LinkedIn niż szkolenie Grześka.
Komunikacja PLUS - rekomendacja
Komunikacja Plus
Robert Tarnowski
Dużo materiałów i publikacji. Serdecznie polecam szkolenie z Grzegorzem.
Nationale Niderlanden - rekomendacja
Nationale-Nederlanden
Dagmara Wiśniewska
Nagrania webinarów

Dlaczego ja? 

Od czasu każdy z nas i każda z nas potrzebuje pomocy. Szczególnie jeśli chodzi o biznes. Wiem jak w sposób prosty i przystępny przekazywać swoją wiedzę. Co jednak najważniejsze, pracuję nie tylko z dużymi firmami, ale moimi klientami jest głównie mały i średni biznes, organizacje pozarządowe, startupy i przedsiębiorcy, którym zależy na korzystaniu z najbardziej efektywnych technik sprzedaży i dotarcia do klientów. Znam więc doskonale problemy, z którymi się borykasz i potrafię je rozwiązać. Przekłada się to bezpośrednio na zadowolenie za szkoleń, które prowadzę i usług, które świadczę.

Współpracowałem z wieloma firmami z branży FMCG, healthcare, e-commerce, sportowej, IT i nowe technologie, dla których tworzyłem strategie sprzedażowe oraz plany komunikacji B2B w mediach tradycyjnych, internetowych i społecznościowych. W ubiegłym roku pozyskałem 60 tys. leadów dla swoich klientów oraz przeszkoliłem prawie 10 tys. osób.

Jak mogę Ci pomóc?

Social selling czy Employee Advocacy to nie tylko trendy. To przede wszystkim jedne z obecnie najlepiej działających taktyk sprzedażowych i marketingowych. Tradycyjne strategie dotarcia do klienta przez e-mail i telefon przestają działać. Jedynie 2,5 proc. rozmów telefonicznych w branży B2B przekłada się na spotkania. Do 82 proc. naszych klientów możemy dotrzeć poprzez media społecznościowe.

Ty i Twój zespół sprzedażowy, potrzebujecie silnej obecności w social media, zwłaszcza na LinkedIn i umiejętności związanych z social sellingiem. Tylko dzięki temu w pełni będziecie realizować potencjał sprzedażowy swojej firmy. I w tym chętne Ci pomogę.

Napisz do mnie wiadomość na maila lub przez LinkedIn i porozmawiajmy o tym, jak mogę Ci pomóc.

Specjalizuję się w social sellingu. To przede wszystkim budowa relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami za pomocą mediów społecznościowych w ramach określonego w naszej firmie, powtarzalnego procesu sprzedażowego. 

Social Selling można robić na wiele sposobów i na kilka sposobów mogę Ci pomóc go wdrożyć w Twojej firmie czy działalności.

Po rozmowie zaproponuję Ci konkretne rozwiązania i wycenę projektu.

Jeśli pracujesz w branży B2B, w startupie, chcesz budować własną markę osobistą, zajmujesz się HR-em lub codziennie prowadzisz komunikację swojej firmy, dobrze trafiłeś. Pomogę Ci pozyskiwać nowe leady sprzedażowe, efektywnie prowadzić profil lub stronę firmową, przeszkolić pracowników, wdrożyć program Employee Advocacy czy stworzyć efektywną strategię i procesy sprzedaży w social media, pomogę Ci. 

Najpierw jednak ustalimy plan działania i road mapę naszego wspólnego projektu, której będziemy się trzymać. 

W zależności od projektu plan naszego działania może trwać od dwóch tygodni do trzech miesięcy. A jeśli będzie nam się dobrze pracować, nie mam problemu związać się z Tobą na dłużej (zawodowo oczywiście). 

Po szkoleniach czy w czasie wdrożeń programów social sellingowych nie zostawiam Cię bez opieki. W cenę usług są także wliczone konsultacje po zakończeniu projektu (np. po szkoleniach), tak abyś mógł wdrażać wiedzę w praktyce.

Wszystkie swoje podstawowe ceny podaję na stronie internetowej i stawiam w tym zakresie na uczciwość i transparentność. 

Płatności możesz dokonać, m.in. prosto i szybko przez stronę internetową, rezerwując w ten sposób wybrany termin i datę rozpoczęcia świadczenia usługi. I tak, wystawiam.

Na rozpoczęcie projektu, szkolenie czy wdrożenie, nie musisz czekać miesiącami. Mam elastyczny grafik.

Prowadzisz projekt, w którym mogę pomóc ?

Na Twoje pytania odpowiem najszybciej jak tylko się da!