Cześć, w kwietniu widzimy się aż cztery razy na darmowych webinarach. Dlaczego tak? Bo lubię dzielić się wiedzą. Webinary dedykowane są zarówno początkującym w marketingu jak i tym bardziej zaawansowanym. Szczegóły znajdziesz poniżej.
O czym pisać na LinkedIn i jak pisać dobrze? [12 kwietnia, godz. 10.00]
Czy pisanie postów na LinkedIn jest naprawdę takie trudne? Nie. Wystarczy odpowiednia metodyka, przestrzeganie kilku zasad oraz podstawowa znajomość algorytmu, aby zwiększyć zaangażowanie i zasięgi naszych publikacji.
Na webinarze pokaże Ci jak możesz pisać lepiej, jak unikać błędów, jakich form się wystrzegać i jak działa algorytm treści LinkedIn. A to wszystko okraszone przykładami z życia wziętymi. Podpowiem Ci też o czym pisać na LinkedIn, abyś zrealizował lub zrealizowała swoje biznesowe cele.
Webinar przeznaczony jest dla osób, które regularnie publikują na LinkedIn, chcą zwiększyć zaangażowanie pod swoimi postami oraz dotrzeć do większej liczby odbiorców u odbiorczyń.
>> BRAK MIEJSC <<
Profil na LinkedIn, który sprzedaje [13 kwietnia, godz. 19.00]
Social Selling to nie tylko czynność pozwalająca generować nowe leady, zapytania ofertowe czy kontrakty. To także działania, dzięki którym tworzysz własną reputację. Nawet jeśli jesteś aktywnym członkiem lub członkinią społeczności LinkedIn, komentujesz, dzielisz się treściami, edukujesz, uprawiasz social networking, ale twój profil jest trzy kroki za tobą – nie jesteś i nie będziesz efektywnym sprzedawcą w social media.
Jeśli naprawdę chcesz zacząć sprzedawać w mediach społecznościowych, ale tak szczerze, powinieneś zacząć od odpicowania swojego profilu na LinkedIn. Jak to zrobić? Na które sekcje zwrócić szczególną uwagę? Czym jest LinkedIn SEO i jak je wykorzystać? No i jakie rzeczy powinny od razu zniknąć z Twojego profilu? Na te pytania odpowiem Ci w czasie tego webinaru.
>> BRAK MIEJSC <<
Gotowe strategie dla Twojej strony firmowej na LinkedIn [19 kwietnia, godz. 10.00]
W Polsce założonych zostało ok 100 tys. stron firmowych, ale większość z nich ma mniej niż 50 obserwujących. Strona firmowa na LinkedIn może pomóc nam efektywnie realizować cele biznesowe i wizerunkowe. Dzięki odpowiedniemu zestawieniu treści publikowanych na LinkedIn możesz przyciągnąć do siebie nowe osoby klienckie czy kandydackie.
Jakie błędy popełniają administratorzy stron firmowych na LinkedIn? Jak wdrożyć od razu gotowe rozwiązania, które pomogą Ci w zarządzaniu stroną firmową i ułatwią publikowanie treści? Właśnie o tym porozmawiamy na webinarze.
Webinar dedykowany jest wszystkim osobom, które prowadzą strony firmowe, strony marki lub uczelni na LinkedIn lub będą je niebawem zakładać.
>> ZAPIS <<
Social Selling: Strategia snajpera i strategia farmera [26 kwietnia, godz. 10.00]
LinkedIn może stać się Twoim najpotężniejszym narzędziem biznesowym, dzięki któremu będziesz wyszukiwać nowe kontakty biznesowe z precyzją snajpera lub ogrzewać je i czekaż aż dojrzeją, niczym szklarniane pomidory, do samodzielnej decyzji o zakupie. Tylko jak się za to zabrać? Która strategia jest lepsza i czym różni się być farmerem od bycia snajperem?
Jeśli zależy Ci na efektach sprzedażowych, pracujesz w dziale sprzedaży, na co dzień zajmujesz się social sellingiem, ten webinar jest właśnie dla Ciebie.
>> ZAPIS <<