Jak znaleźć leady na LinkedIn bez konta premium?

Jak znaleźć leady na LinkedIn bez konta premium?

Jak znaleźć leady na LinkedIn bez konta premium? Czemu LinkedIn kazał mi kupić konto premium, kiedy to zrobiłem lub zrobiłam?

Dzięki wyszukiwarce kontaktów możesz znaleźć potencjalnych klientów, nawiązać z nimi kontakt, podzielić się wiedzą, ekspertyzą, zbudować relację albo poprosić o pomoc. Dzięki researchowi z łatwością zidentyfikujesz potencjalnych dostawców czy branżowych liderów opinii.

Jak znaleźć leady na LinkedIn bez konta premium?

Aby wyszukać kontakty na LinkedIn:

  • dotknij paska wyszukiwania u góry ekranu,
  • wpisz słowo kluczowe w pasku wyszukiwania,
  • wybierz jedną z sugestii podanych na liście rozwijanej lub dotknij Szukaj, aby rozpocząć wyszukiwanie.

Kiedy już utworzysz profil potencjalnych klientów, czyli opracowałeś persony, najlepszym sposobem na wyszukiwanie osób do niego pasujących jest skorzystanie z filtrów wyszukiwania dostępnych na platformie w połączeniu z logicznym typem danych lub Boolean. Oto kilka sposobów na użycie logiki typu boolowskiego i konstruowanie wyszukiwań:

Wyszukiwanie na LinkedIn z cudzysłowem

Aby wyszukać dokładną frazę, wpisz ją w cudzysłowie. Na przykład wpisz: „Menedżer ds. produktów”. Możesz również użyć cudzysłowów, jeśli chcesz znaleźć kogoś na stanowisku składającym się z wielu wyrazów. Wyszukiwarka LinkedIn obsługuje tylko cudzysłowy amerykańskie („). Najczęściej występujące słowa, takie jak „przez” czy „z” nie biorą udziału w procesie wyszukiwania.

Wyszukiwanie na LinkedIn z NOT

Wpisz wyraz NOT (wielkimi literami) bezpośrednio przed terminem wyszukiwania, aby go wykluczyć. W ten sposób zawęzisz wyniki wyszukiwania. Na przykład „programista NOT marketing”.

Wyszukiwanie na LinkedIn z OR

Wpisz słowa i rozdziel je słowem OR, aby zobaczyć wyniki, które zawierają jedną lub kilka pozycji na liście. W ten sposób otrzymasz więcej wyników wyszukiwania, np. „marketing OR social media OR public relations”.

Wyszukiwanie na LinkedIn z AND

Jak w przypadku poprzednich wyszukiwań, rozdziel frazy słowem AND, żeby dostać więcej wyników wyszukiwania zawierających konkretne frazy. W ten sposób zawęzisz wyniki wyszukiwania, np. „co-founder AND marketing manager”. Nie musisz używać AND, jeśli wyszukujesz dwie lub więcej terminów. Automatycznie zobaczysz wyniki, które zawierają wszystkie terminy.

Wyszukiwanie kompleksowe

Aby przeprowadzić kompleksowe wyszukiwanie, można łączyć terminy za pomocą nawiasów. Na przykład, aby znaleźć osoby, które są albo wiceprezesem albo jego asystentem, wpisz (Asystent Wiceprezesa lub Wiceprezes). Możesz też pokusić się o bardziej zaawansowane wyszukiwanie, np. CEO OR marketing manager NOT (marketing specialist OR junior OR trainee).

Liczba Twoi darmowych wyszukiwań na LinkedIn jest ograniczona do (teoretycznie) 30. Ale LinkedIn nadaje nam indywidualne quoty (limity) czynności, które możemy podejmować w ramach naszych kont. Im bardziej hard userami i hard userkami jesteśmy, tym więcej tych czynności możemy podejmować bez ograniczeń. Jeśli założyliśmy nowe konto, wyszukiwań czy możliwości wysłania wiadomości na dzień będziemy mieć mniej niż standardowo.

Jak znaleźć leady na LinkedIn bez konta premium? A znasz rozszerzone filtry?

Wyszukiwarka LinkedIn ma też wbudowane dodatkowe filtry, które mogą pomóc dotrzeć do osób, z którymi chcesz się połączyć. Możemy w niej wyszukiwać osoby m.in. po bieżącym i poprzednim miejscu pracy, ukończonej szkole wyższej czy nawet zainteresowaniu pracą w organizacjach non-profit.

Wystarczy, że rozwiniesz “Wszystkie filtry” i zobaczysz okno, w którym możesz zawęzić wyniki wyszukiwania. Warto poznać klienta i potencjalnego klienta jak najlepiej. Dlatego skuteczną metodą dla sprzedawcy i marketingu jest tworzenie person, które pomagają tworzyć odpowiednie wiadomości, zawężać wyszukiwania, a nawet dobierać treści.

Mniej niż jedna czwarta sprzedawców korzystających z LinkedIn regularnie używa wyszukiwania zaawansowanego. A ta funkcja umożliwia tworzenie tematycznych alertów i uwzględnia wiele parametrów, m.in. branżę, firmę czy stopień kontaktu.

Dzięki temu Twoja sieć kontaktów może rosnąć w siłę, a ty nie będziesz musieć poświęcać aż tyle uwagi ich wyszukiwaniu.

 

Spodobał Ci się tekst? Dodaj mnie do kontaktów na LinkedIn.

Leave A Reply

Brak produktów w koszyku.