Jak włączyć przycisk niestandardowy na LinkedIn?

przycisk niestandardowy w profilu LinkedIn

Chcesz włączyć przycisk niestandardowy w profilu LinkedIn? Nic prostszego, oto instrukcja.

LinkedIn wprowadził tę nową opcję dla subskrybentów LinkedIn Premium. Umożliwia użytkownikom dodanie niestandardowego przycisku CTA (call-to-action) do swojego profilu, który następnie skieruje odwiedzających profil do określonego adresu URL związanej z profilem na LinkedIn. Przycisk jest bardzo przydatny dla osób, które chcą zbudować biznes wokół osobistej marki. 

Przycisk niestandardowy w profilu LinkedIn – jak go włączyć?

W ustawieniach profilu możemy wybrać spośród sześciu predefiniowanych opcji CTA:

  • Odwiedź mój sklep
  • Odwiedź moją stronę internetową
  • Zobacz moje portfolio
  • Odwiedź mój blog
  • Poproś o konsultację
  • Zapisz się na demo

Po wybraniu przycisku można wprowadzić adres URL. Wtedy guzik pojawi się jako duży przycisk niestandardowy w profilu LinkedIn w górnych opcjach akcji podczas przeglądania twojego profilu oraz pod Twoim nagłówkiem pod opublikowany treściami.

Opcja dostępna jest dostępna jedynie dla płatnych użytkowników LinkedIn. LinkedIn jest kolejną platformą, która postanawia wyróżnić płacące osoby z niej korzystające. Dla kontekstu – jedynie ok. 6% osób członkowskich LinkedIn obecnie płaci za LinkedIn Premium

Czy warto inwestować, aby otrzymać ten spersonalizowany guzik? Po pierwsze możesz wypróbować premium przez miesiąc za darmo i sprawdzić czy będzie konwertować w spotkania / umówione demo czy konsultacje. 

Po drugie, możesz też na swoim profilu dodać link do swojej strony www, bloga czy produktów. 

Jak? Wystarczy, że klikniesz ikonkę ołóweczka w górnej części profilu. A potem dodasz przycisk niestandardowy. Uwaga! Ten przycisk jest dostępny jedynie w trybie autora. W tym samym miejscu dodasz również guzik premium. 

 

Polecaj ważne rzeczy na swoim profilu

Twój profil może działać dla Ciebie także pasywnie i być Twoim sprzedażowym landing page’m. Budujesz markę osobistą? Chcesz sprzedawać lepiej? Twój profil może odsyłać do stron zewnętrznych bądź postów prosprzedażowych.

Do swojego profilu możesz dodać także sekcje POLECANE, w które wyróżnisz swoje posty, przekierujesz na stronę firmową lub zachęcisz do przeczytania blogpostów lub artykułów prasowych. Wystarczy, że klikniesz guzik “Dodaj sekcję” na swoim profilu.

W sekcji DOŚWIADCZENIE staraj się zaprezentować konkretne rozwiązania, o których piszesz i które możesz zaoferować osobie odwiedzającej profil.

W sekcji POLECANE możesz zaprezentować swoje posty z LinkedIn, najważniejsze publikacje czy informacje dla Klienta. Ba! Możesz linkować nawet stronę firmową. 

Dodaj do tych sekcji multimedia, aby uwiarygodnić się w oczach klienta lub rekrutera albo przekierować go na odpowiednie podstrony, którymi może być zainteresowany lub zainteresowana.

Leave A Reply

Brak produktów w koszyku.