Zachęcający nagłówek na LinkedIn. To proste!

Jak napisać zachęcający nagłówek na LinkedIn?

Jak napisać zachęcający nagłówek na LinkedIn? To ja odpowiem pytaniem na pytanie! Zachęcający do czego?

Jak napisać zachęcający nagłówek na LinkedIn?

Jeśli do kontaktu? Taki nagłówek powinien zawierać odpowiednie, zachęcające do tego Call To Action (CTA), zawierające czasownik w stronie czynnej, jak “spytaj mnie”. Przykładowe CTA dla Ciebie:

  • Zapytaj mnie o doświadczenie w e-commerce
  • Czekam na Twoje pytania o marketing
  • Sprawdź jak mogę ci pomóc z organizacji pracy
  • Dodaj mnie do sieci i porozmawiajmy o Twoim LinkedIn
  • Podziel się ze mną swoim pomysłem

Twój nagłówek ma długość 220 znaków. Jednak niecały opis będzie wyświetlany. Najważniejsze informacje umieszczaj na początku.

W nagłówku powinny znaleźć się słowa klucze, które wybrałeś. Możesz użyć tytułu zawodowego, stanowiska, ale możesz też wpisać branże czy tematy, którymi się zajmujesz. 

Przede wszystkim powinien zawierać frazy kluczowe oraz przykuwać uwagę i od razu dawać więcej informacji o tym co robisz. 

Struktura nagłówka [schemat]:

Stanowisko | Branża | Temat 1 | Temat 2 | Temat 3 | Temat 4 | Temat 5 | Call To Action

 

Call to Action może znaleźć się też na samym początku, jeśli zależy Ci na zaciekawieniu uzytkowników LInkedIn.Temat jest frazą kluczową.

 

Wykorzystaj emoji

Wyróżnić się wyszukiwarce LinkedIn pomogą Ci się też emojis. Oddzielaj nimi poszczególne sekcje nagłówka, poszczególne stanowiska czy tematy. Choć to dosyć tani trik, przykuwa uwagę użytkowników, a tobie pomaga także graficznie zarządzić profilem. No i tutaj masz bonus, czyli listę emoji, których możesz użyć. Wystarczy, że zrobisz kopiuj-wklej i gotowe. 

Pamiętaj, żeby znaki graficzne były spójne między nagłówkiem a dalszymi opisami. I nie przesadzaj z nimi. Łatwo jest także, wybierając np. serduszka czy kwiatuszki, zinfantylizować swój profil i osiągnąć odwrotny do zamierzonego efekt.

Leave A Reply

Brak produktów w koszyku.