Artykuły

Public Relations

Na czym polega Public Relations w internecie?

W Polsce zdania na temat internetowego Public Relations są bardzo podzielone. Wiedza z nim związana też jest niezwykle rozbieżna. Jedni uważają, że jest to branding, inni, że marketing. Spotkać można również ludzi, którzy twierdzą, że to reklama bądź social media albo po prostu słyszą po raz pierwszy w życiu taką nazwę. Czym tak naprawdę jest PR internetowy (tzw. e-PR) i jak może pomóc Twojej firmie?

(więcej…)

Obsługa i wsparcie klienta czy jego sukces?

Obsługa i wsparcie klienta czy jego sukces?

W dzisiejszym świecie sprzedaży i marketingu, pomiędzy pojęciami customer success i customer service (obsługa klienta) stawiany jest znak równości. W sumie, nic dziwnego, skoro ze sobą nierozerwalnie związane. Nie oznaczają jednak tego samego. Stosowanie ich wymiennie może wprowadzić w błąd nie tylko twoich klientów, ale także zespół, który zajmuje się kontaktem z klientem. (więcej…)

Ekspat

Marketing nieruchomości do obcokrajowców. Potencjał wart wykorzystania.

Według raportu banku HSBC, Polska zajęła 25. miejsce pośród najlepszych destynacji dla ekspatów. Innymi słowy specjalistów, którzy wyjechali za granicę w poszukiwaniu pracy. Choć do czołówki sporo nam jeszcze brakuje, to coraz więcej cudzoziemców szuka zatrudnienia w naszym kraju. Warto się przyjrzeć, kto współtworzy tę niedocenianą jeszcze grupę marketingową i dlaczego powinna zostać zauważona przez branżę nieruchomości.

(więcej…)