Używanie ekologicznych produktów i technologii, daje nam nie tylko oszczędności to także możliwość przeciwdziałania zanieczyszczeniom i równomiernie gospodarowanie naturalnymi zasobami. Jak prowadzić ekologiczny biznes?
Niektóre rzeczy, które możesz mieć na profilu LinkedIn wcale nie pomagają Ci tworzyć marki osobistej. Usuń je natychmiast!
Reklama na LinkedIn to dobry wybór. Być może LinkedIn wcale nie jest najbardziej „seksi” portalem społecznościowym. Jest jednak nieoceniony w komunikacji B2B i wsparciu sprzedaży na wszystkich jej etapach. Inwestując nawet drobne kwoty w reklamę, jesteśmy w stanie nie tylko podnieść świadomość marki, ale także dotrzeć bezpośrednio do naszych prospektów.
Rozmyślam dzisiaj o… relacjach. A dokładnie o tym co znaczy „dobra relacja”, a jakie są „relacje złe”.
Nie jestem osobą, za którą mnie uważacie. Nie jestem osobą, którą znacie z mediów społecznościowych. Ale chcę, żebyście poznali mnie i moich „trzynaście powodów”. W końcu.
Marketing LGBT+ jest coraz bardziej popularny. Z roku na rok, coraz więcej firm bierze udział w Paradzie Równości. Coraz więcej firm włącza się też w lokalne Marsze Równości i coraz więcej firm w czerwcu, czyli w czasie Pride Month, pokazuje swoje wsparcie tęczowej społeczności. Faktem staje się ochrona pracowników LGBT+ oraz zaangażowanie marek w edukację […]
Społeczność LinkedIn jest jedną z najbardziej wyrozumiałych i najbardziej wspierających. Jednak nie zawsze. Tutaj też łatwo przekroczyć granicę dobrego smaku i wywołać social mediowy kryzys, który odbije się szerokim echem w społeczności, narazi na szwank dobre imię firmy oraz jej pracowników. Jak więc reagować na kryzysy na LinkedIn?
Sukces, niezależnie od platformy społecznościowej, zależy nie tylko od tego, jak sprawnie się nią posługujesz, ale także od tego jak szybko i efektywnie jesteś w stanie optymalizować na niej swoje działania. A żeby tego dokonać musisz je najpierw policzyć. Jak liczyć efekty działań na LinkedIn?
Każdy freelancer powinien stale sprawdzać nowości, dopasowywać się, ewoluować wraz ze zmieniającym się rynkiem, technologiami i oczekiwaniami klientów. W dalszym ciągu jest jednak kilka rzeczy, które można uznać za podstawy marketingu i strategii marketingowej. Jako freelancerowi pomogą Ci pozyskiwać nowych klientów.
W wielu przedsiębiorstwach wciąż silne jest przekonanie, że inwestowanie w dokształcanie i rozwój pracowników jest nieopłacalne. Jednak bardziej nieopłacalne jest nie podnoszenie kwalifikacji swojego zespołu. Szczególnie, że niektóre szkolenia możesz zrealizować, praktycznie za darmo, korzystając z dofinansowań unijnych.