Dzisiaj rano stwierdziłem, że urządzę Wam Yellow Week na grzegorzmiecznikowski.pl i rozdam trochę siebie w promocji.
LinkedIn to jedna z najszybciej rozwijających się sieci profesjonalistów. I jest to miejsce dla Ciebie obowiązkowe jeśli chcesz promować swoją firmę albo po prostu chciałabyś zwiększyć sprzedaż swoich usług lub produktów.
Każdy kto miał do czynienia z przemocą słowną, pomówieniami, kwestionowaniem jego uczuć, wie, że słowa potrafią boleć równie mocno, co widły wbite w plecy. To objawy formy przemocy, nazywanej gaslighting.
Dla pracodawcy posiadanie ambasadorów to przede wszystkim doskonały sposób na promocję marki pracodawcy – pozyskanie studentów na praktyki i staże, nowych pracowników i zwiększania sprzedaży. Ambasadorów posiadają firmy konsultingowe, FMCG, IT, również budowlane czy z branży wielkiej dystrybucji.
Integracja sprzedaży i marketingu według badania przeprowadzonego przez Aberdeen Group zapewnia nawet 20% wzrost przychodu firmy.
Fake newsy na LinkedIn pojawią się coraz częściej. Niepokojące jest, że nawet profesjonaliści social media, mają problem z rozpoznaniem nieprawdziwych informacji i powielają je dalej. Przerażające jest jak łatwo przychodzi nam łamanie praw własności intelektualnej. I najgorsze, że nie widzimy w tym nic złego.
LinkedIn to doskonałe miejsce, żeby znaleźć nowe oferty pracy, dać się odszukać headhunterom i rekruterom i podjąć nowe wyzwania. Jak znaleźć pracę na LinkedIn i zwrócić na siebie uwagę potencjalnych pracodawców?
Efektywnie działający profil na LinkedIn to podstawa social sellingu. LinkedIn to jedna z najszybciej rozwijających się sieci profesjonalistów. I jest to miejsce dla Ciebie obowiązkowe jeśli chcesz promować swoją firmę, poszukujesz pracy, pracowników albo po prostu chciałabyś zwiększyć sprzedaż swoich usług lub produktów.
Te pytania i komentarze dostałem naprawdę. Postanowiłem udzielić na nie konkretnych odpowiedzi oraz wyjaśnić co to ten marketing LGBT+.
Co kilka sekund dostarczane są nam treści od marek w różnych kanałach. Dostajemy je przez kontakt ze standardową formą reklamy, przez media społecznościowe czy przez materiały w mediach tradycyjnych. Jak się wyróżnić i stworzyć efektywną strategię media relations i promocji naszych treści?