Artykuły

Wymiary zdjęć i grafik do social media

Wymiary zdjęć i grafik do social media

Wymiary zdjęć i grafik do social media to nie coś co wkuwamy na pamięć. Jeśli tak jak ja, często zapominacie, jakie rozmiary powinny mieć grafiki i zdjęcia w mediach społecznościowych, zwłaszcza na Facebooku, Instagramie, Twitterze i LinkedIn, ta ściąga jest właśnie dla Was.

(więcej…)

PR w social media

PR w social media. Ile kosztuje?

PR w social media można robić za grosze. W Polsce zdania na temat internetowego Public Relations są bardzo podzielone. Wiedza z nim związana też jest niezwykle rozbieżna. Jedni uważają, że jest to branding, inni, że marketing. Spotkać można również ludzi, którzy twierdzą, że to reklama bądź social media albo po prostu słyszą po raz pierwszy w życiu taką nazwę. Czym tak naprawdę jest PR internetowy, jak może pomóc Twojej firmie i ile kosztuje? Rozprawmy się z nieprawdziwymi mitami i stereotypami.

(więcej…)

Lista do śledzenia na 2020 rok – trendy i ludzie

Lista do śledzenia na 2020 rok – trendy i ludzie

Lista do śledzenia na 2020 rok, czyli kogo i co śledzić w mediach społecznościowych? To pytanie dostaję tak często, jak często słyszę, że ten rok jest nadal rokiem mobile. Dlatego przygotowałem specjalną listę, na której znajdziecie trendy w marketingu, które będą się moim zdaniem, rozwijać w tym roku oraz profile osób wartych obserwowania.

(więcej…)

LinkedIn dla branży nieruchomości

Czy LinkedIn pomaga w sprzedaży i najmie nieruchomości?

Odpowiadając krótko, a nawet bardzo krótko – „tak”. Ale jeśli to dla Ciebie za mało, przeczytaj cały artykuł o LinkedIn dla branży nieruchomości, bo poświęcam go na odpowiedź nie tylko na to pytanie, ale także na to „dlaczego powinieneś zainwestować swój czas w stworzenie profilu i w budowę własnej marki osobistej na tym portalu”.

(więcej…)

Budżet social media

Jak zaplanować budżet social media na 2020 rok?

Internet zmienił podejście do planowania budżetów marketingowych i nie zawsze jest tak łatwo zdecydować, jaką kwotę przeznaczyć na dany kanał. Zwłaszcza jeśli mówimy o kampaniach w social media. Według jakich kryteriów należy określać budżet firmowej strategii social media?

(więcej…)

Sprzedaż dla mniej śmiałych, czyli social selling

Social selling, czyli sposób na sprzedaż dla mniej śmiałych

Social selling ułatwia nawiązywanie relacji. Rozmowa biznesowa jest jak flirt. Musisz być zaskakujący, czasem zabawny, konkretny i czarujący. W obu przypadkach najtrudniej przełamać pierwsze lody. Nie licz, że po tekście typu „musisz mieć dużo siniaków, bo spadłaś z nieba”, dziewczyna pójdzie z Tobą na randkę. Nie licz też, że po kiepskiej i sztywnej rozmowie z potencjalnym klientem zachęcisz go do podpisania kontraktu.

(więcej…)