Kto płaci za biznesowy lunch to trywialne pytanie. Ale nieważne czy pracujesz w agencji PR-owej, prowadzisz własną firmę czy jesteś odpowiedzialny za new business w korporacji, jest to dylemat, z którym mierzysz się całe swoje zawodowe życie.
Efektywność PR spędza sen z powiek niejednego eksperta w tej dziedzinie.
Drodzy Heterycy, w listach pytacie się jak być dobrym sojusznikiem lub sojuszniczką osób LGBT+ i co możecie zrobić, żeby działo się lepiej. Jak możecie wspomóc tęczową społeczność jako firmy lub przedstawiciele mediów.
Kiedy w Warszawie doszło w piątek do zamieszek społeczności LGBT+ z policją, jak zwykle odezwali się strażnicy tych najlepszych obyczajów, boomersi z prawa i lewa, którzy mają cringe, że „jak tak można było”, że „nie tędy droga”. Zapomnieli chyba, że do tej pory nikt, będący w mniejszości, równych praw jeszcze sobie nie wyprosił. Chociażby dlatego, […]
Moja mama jest zwykłą kobietą, a nie żadnym mistrzem sprzedaży. Jednak kilka miesięcy temu dotarło do mnie, że to czego uczyła mnie kiedy byłem dzieckiem, realnie przekłada się na wykonywaną przeze mnie pracę i stanowi lepsze biznesowe podstawy niż kursy organizowane przez różnego rodzaju „ekspertów”.
Kilka dni temu ILGA Europe opublikowała raport, z którego jasno wynika, że jesteśmy najbadziej homofobicznym krajem w całej Unii Europejskiej. I można to odczuć nie tylko na ulicy, słysząc wypowiedzi polityków, kościelnych hierarchów czy dziennikarzy. Homofobia ma się dobrze także w biznesie i pracy.
Tęczowe rodziny w Polsce i na świecie to fakt. I taką rodzinę też chciałbym kiedyś stworzyć.
Przez dwa ostatnie lata algorytm treści LinkedIn przyczynił się do 50% zwiększenia wirusowości contentu zamieszczanego na tym portalu. Wzrost użytkowników wymusił jednak zmiany w algorytmie i sposobie oceniania naszego contentu. Jak w 2020 roku działa algorytm treści LinkedIn?
Marketing na cyfrowym detoksie – czy to w ogóle możliwe? Zasadniczo tak.
Szablony wiadomości sprzedażowych na LinkedIn są świetnym narzędziem, który oszczędzi ci czas i wspomoże automatyzację niektórych działań.