Jak znaleźć leady na LinkedIn bez konta premium? Czemu LinkedIn kazał mi kupić konto premium, kiedy to zrobiłem lub zrobiłam?
Ile i kiedy postować na LinkedIn ? Niektórzy mówią, że nawet 3 razy dziennie. Czy to prawda?
Chcesz włączyć przycisk niestandardowy w profilu LinkedIn? Nic prostszego, oto instrukcja.
Jak dbać o feed LinkedIn? Tak! Dzisiaj porozmawiamy o Waszych feedach. Szczegółowo o postach, i o tym, co się dzieje, kiedy nie chcecie widzieć czyichś publikacji i klikacie magiczny guzik “unfollow”. Często bowiem można usłyszeć, że LinkedIn „fejsbuczeje”, ale to co widzimy w feedzie, zależy tak naprawdę, w głównej mierze od nas. Jak dbać […]
Oto 5 kroków, aby stać się TOP VOICE na LinkedIn, jako że często dostaje pytania o to dlaczego czyjś kolega ma już odznakę, a ja dana osoba jeszcze nie. Dzisiaj się z nimi rozprawmy, okej? Członkowie i członkinie platformy LinkedIn mają możliwość zdobycia jednej z dwóch wersji odznaki Top głosów na swoim profilu, w ramach […]
Sekcja “O mnie” na LinkedIn da Ci naprawdę sporo. Jeśli jednak nie masz ochoty, nie musisz jej uzupełniać. Pamiętaj, że nic nie musisz i nikt nie może Ci nic nakazać. Natomiast, może Cie jednak przekonam, że warto nad tą sekcją trochę się pochylić. A jest ku temu kilka powodów: Wpływa na LinkedIn SEO i może sprawić, […]
Jak napisać zachęcający nagłówek na LinkedIn? To ja odpowiem pytaniem na pytanie! Zachęcający do czego? Jak napisać zachęcający nagłówek na LinkedIn? Jeśli do kontaktu? Taki nagłówek powinien zawierać odpowiednie, zachęcające do tego Call To Action (CTA), zawierające czasownik w stronie czynnej, jak “spytaj mnie”. Przykładowe CTA dla Ciebie: Zapytaj mnie o doświadczenie w e-commerce Czekam […]
Jakie są najważniejsze sekcje dla Twojego profilu LinkedIn? Prawdę mówiąc, wszystkie. Natomiast jeśli już przyparty do muru, miałbym powiedzieć, które są najważniejsze, to te, które widzimy od razu po wejściu na czyjś profil, czyli: zdjęcie w tle; zdjęcie profilowe; imię i nazwisko; nagłówek profilu. Te elementy będą również widoczne w różnych miejscach LinkedIn, kiedy zostawisz […]
Tryb autora na LinkedIn to ustawienie profilu, które pozwala zwiększyć oddziaływanie i zasięg na LinkedIn.
Jakie masz do dyspozycji formaty treści i jakie są rozmiary grafik na LinkedIn oraz jak możesz je wykorzystać? Wszystkiego dowiesz się z tego tekstu.