Blog

Wokół kogo i gdzie skupia się społeczność LGBT+ w Polsce?

Wychodzenie z szafy nie jest jeszcze naszym narodowym sportem, ale coraz więcej osób otwarcie definiuje swoją seksualność. Wśród nich są tacy, którzy przyciągają uwagę społeczności LGBTQ, wpływają na opinie jej członków, natomiast ich pozytywna rekomendacja produktu lub usługi gwarantuje wzrost poziomu ich sprzedaży. Kim są influencerzy LGBTQ? Jak można skorzystać z ich potencjału oraz na […]
Read more

Social Selling w B2C

Social Selling to termin, który pewnie często dzisiaj słyszysz – pojawia się w mediach, w twojej branży i społeczności. W skrócie, chodzi o budowanie relacji z klientami i potencjalnymi klientami w obrębie mediów społecznościowych. W skrócie. W skrócie też, dużo częściej pojawia się on w kontekście branży B2B niż B2C, w kontekście używania LinkedIn, a […]
Read more

Wychodzisz ze swoją usługą globalnie? O tych rzeczach musisz pamiętać

Startupy chcą rozwijać się poza Polską. Coraz więcej z nich oferuje swoje produkty i usługi poza granicami kraju. Wśród rynków, na których można je spotkać, znajdują się państwa Unii Europejskie oraz Stany Zjednoczone. Apetyt rośnie w miarę jedzenia i chrapka na globalny debiut stała się czymś, co wielu przedsiębiorców ma w planach. Jakie kroki podjąć, […]
Read more

Amatorzy | Profesjonaliści

Na początku swojej zawodowej kariery przeskakiwałem od jednego marzenia i celu do drugiego. Najpierw chciałem być dziennikarzem i pisarzem, potem korespondentem ze Wschodu. W międzyczasie jednak się przebranżowiłem i wykonałem osobisty pivot. Pracowałem w agencji, chciałem wyjechać do Londynu, potem myślałem, żeby stać się takim polskim Garym Varnenchukiem. Obserwowałem jak moi starsi koledzy i koleżanki […]
Read more

Brak produktów w koszyku.