Algorytm treści LinkedIn filtruje i ocenia dziennie ok. 8 milionów postów, wideo, zdjęć i artykułów, które chce pokazać i dopasować do zainteresowań i oczekiwań 750 milionów użytkowników. I nie jest to łatwa praca.
Nazywają ją “Elevator pitch” czyli prezentacja windowa. Chodzi o to, aby w jak najlepszy sposób przedstawić swoją ofertę (biznes, markę, pomysł) w bardzo krótkim czasie – ok. 30 sekund, czyli tyle, ile przeciętna winda jedzie od parteru na najwyższe piętro.
Globalnie na LinkedIn jest aż 8 761 802 osób na stanowisku Chief Executive Officer. W Polsce znajdziemy ich jedynie 46 tys. Dlaczego nie przodujemy pod tym kątem na żadnym rynku? Ponieważ nadal jako prezesi, liderzy, managerowie, boimy się być poddawani ocenom merytorycznym społeczności zawodowej lub też branży, w której działamy. Czy słusznie i jakie są tego konsekwencje – odpowiem dzisiaj na te pytania. (więcej…)